دانلود دوره آموزشی Lynda Customer Service Strategy Customer Service Strategy یکی از دوره های آموزشی شرکت Lynda.com است که نحوه توسعه و اجرای یک استراتژی خدمات مشتری موثر برای سازمان و تیم خود را به شما آموزش می دهد. Brad Cleveland در این دوره آموزشی، موضوعاتی از جمله: تعریف استراتژی ارائه خدمات مشتری؛ شناسایی انتظارات مشتری؛ برنامه ریزی استراتژیک؛ سرمایه گذاری ر مهارت ها، رهبران و تکنولوژی؛ تشویق نوآوری؛ قرار دادن استراتژی در کار؛ و... را مورد بررسی قرار می دهد. سطح مهارت: متوسط  

مباحث Customer Service Strategy:

  • What is customer service strategy?
  • Identifying customer expectations
  • Strategic planning
  • Investing in skills, leaders, and technology
  • Encouraging innovation
  • Putting the strategy to work
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 300.84 مگا بایت

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود