آموزش هک PS4 به آخرین آپدیت

آموزش هک PS4

حتما تاکنون در مورد هک کنسول بازی PS4 شنیده اید. توسعه دهندگان متعددی در این زمینه فعالیت داشته اند و توانسته اند که یک Exploit برای نفوذ به هسته این کنسول بازی بنویسند. به کمک این Exploit شما می توانید کارهای زیادی رو کنسول خود انجام دهید، مثلا می توانید بازی های هک شده را بر روی کنسول خود به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه اجرا کنید.

گروه SpecterDev که قول هک PS4 را داده بود، بالاخره به قول خود عمل کرد و هک این کنسول بازی را در ۲۸ می ۲۰۱۸ منتشر ساخت. تیم بیت دانلود در این پست، آموزش گام به گام هک کنسول بازی PS4 را برای شما آماده کرده است تا بدون هیچ مشکلی، PS4 خود را هک کرده و از انجام بازی های رایگان لذت ببرید.

پیش نیاز های آموزش هک PS4:

  • دانلود آپدیت ۵.۰۵ برای دستگاه PS4: برای اینکه این هک بر روی PS4 کار کند، دستگاه شما باید آپدیت Firmware 5.05 را داشته باشد. اگر دستگاه شما نسخه پایین تر از ۵.۰۵ است، مشکلی نیست. می توانید به راحتی آپدیت آن را دریافت و نصب نمائید. اما، اگر نسخه PS4 شما بالاتر از این است، امکان هک دستگاه وجود ندارد.
  • دانلود و نصب پیش نیاز پایتون (Python)
  • دانلود آخرین نسخه Exploit پلی استیشن ۴ برای ویندوز ۶۴ بیتی
  • تهیه یک مودم یا وای فای (گوشی های موبایل با قابلیت Hot Spot نیز کافیست)

آموزش آپدیت PS4 به نسخه ۵.۰۵:

همانطور که در پیش نیاز شماره ۱ توضیح داده شد، کنسول PS4 شما باید Firmware 5.05 را داشته باشد، در غیر اینصورت این هک بر روی آن عمل نمی کند. اگر نسخه بالاتری روی PS4 شما نصب است، به هیچ وجه امکان پایین آوردن نسخه وجود ندارد و باید صبر کنید تا Exploit مخصوص نسخه های بالاتر از ۵.۰۵ عرضه شود.

در صورتی که Firmware کنسول شما پایین تر از ۵.۰۵ است، مراحل زیر را انجام دهید.

  1. فایل آپدیت Firmware 5.05 را دریافت کرده و آن را Extract کنید.
  2. بر روی یک فلش با فرمت FAT32، پوشه ای به نام PS4 (با حروف بزرگ) و درون آن، پوشه دیگری به نام UPDATE (با حروف بزرگ) ایجاد کنید.
  3. فایل آپدیت به نام PUP را درون پوشه ساخته شده بر روی فلش به آدرس PS4/UPDATE کپی کنید.
  4. به کنسول بازی خود مراجعه کرده و اتصال به اینترنت کنسول را به طور کامل قطع نمائید.
  5. فلش را به کنسول وصل کنید و بعد از آن وارد تنظیمات کنسول، قسمت System Software Update شوید. کنسول به طور خودکار فایل آپدیت را شناسایی کرده و خودش را آپدیت می کند.

آموزش هک PS4 به نسخه Exploit 5.05:

  1. تمامی مراحل بخش پیش نیاز را انجام دهید.
  2. جهت دسترسی به DNS بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود، باید فایروال، Windows Defender و آنتی ویروس ویندوز را خاموش و غیر فعال کنید.
  3. بر روی فایل اجرایی ps4-exploit-host.exe که در مرحله اول دانلود کرده اید، راست کلیک نموده و گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید.
  4. پس از اجرای مرحله ۳، باید آدرس DNS را مشاهده کنید. مانند: Your DNS IP is 175.60.12.11
    این شماره را یادداشت کرده و صفحه را باز نگه دارید.
  5. حالا به کنسول PS4 خود مراجعه کرده و منوی تنظیمات آن را باز کنید. به آدرس Settings > Network > Set up internet connection بروید و گزینه Custom را انتخاب کنید.
  6. سپس، در مرحله انتخاب WiFi، همان WiFi را که با لپ تاپ خود به آن متصل شده اید، انتخاب نمائید.
  7. پس از وارد کردن رمز WiFi، از شما تنظیمات مربوط به آدرس IP خواسته می شود که باید بر روی گزینه Automatic کلیک کرده و مقدار DHCP Host Name را Do Not Specity انتخاب کنید.
  8. حال، وارد بخش DNS Settings شده و گزینه Manual را انتخاب کنید.
  9. مقدار فیلد مربوط به Primary DNS را دقیقا همان مقداری که در گام چهارم (در این مثال: ۶۰.۱۲.۱۱) بدست آورده اید را وارد کنید و مقدار فیلد مربوط به Secondary DNS را خالی بگذارید.
  10. به منوی تنظیمات خود برگشته و به قسمت Users Guide/Helpful Info وارد شوید. همانطور که مشاهده می کنید Payload برای شما نمایش داده می شود.
  11. گزینه ۰۵ را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Blocker کلیک کنید تا آپدیت های خودکار PS4 را بلاک کنید.
  12. پس از اتمام گام ۱۱، بر روی گزینه Mira کلیک کرده تا PS4 را Jailbreak کنید.
  13. در صورتی که مرحله قبل به درستی انجام شود، پیغام You’re all set به شما نشان داده می شود. برای خارج شدن از Payload، دکمه PS Button را فشار دهید.
  14. وارد منوی تنظیمات شوید و به بخش Debug Settings مراجعه کنید.
  15. تمام! کنسول شما به طور کامل Jailbreak شده است.