Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/core/functions.php on line 1037
دانلود دوره آموزشی Lynda Quality Standards in Customer Service Quality Standards in Customer Service یکی از دوره های آموزشی شرکت Lynda.com است که نحوه ایجاد استاندارد های کیفیتی در خدمات مشتریان خود و همچنین تکنیک های بهبود بازده و کسب رضایتمندی مشتریان را به شما آموزش می دهد. Brad Cleveland در این ویدیوی آموزشی موضوعاتی از جمله: تعریف کیفیت؛ تضمین شمار استاندارد ها؛ اندازه گیری عملکرد فردی؛ آماده سازی خدمات تخصصی مشتریان؛ ایجاد استانداردهای کیفیتی برای سازماندهی خدمات؛ و بسیاری دیگر را مورد بررسی قرار می دهد.

مباحث Quality Standards in Customer Service :

  1. Defining quality
  2. Ensuring standards count
  3. Measuring individual performance
  4. Coaching customer service professionals
  5. Creating quality standards for the service organization
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/core/functions.php on line 1037
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 468.73 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/core/functions.php on line 1037

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود