Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/core/functions.php on line 1037
دانلود دوره آموزشی Lynda Managing a Customer Contact Center Managing a Customer Contact Center یکی از دوره های آموزشی شرکت Lynda.com است که نحوه مدیریت و گسترش یک مرکز ارتباط با مشتری در سازمان خود را برای کسب موفقیت های بیشتر به شما آموزش می دهد. Brad Cleveland در این دوره آموزشی، مواردی از جمله: شناسایی روند کار مرکز ارتباطات کلیدی، درک ارزش ایجاد شده به وسیله این مراکز، توسعه استراتژی دسترسی های مشتری، شناسایی شکاف ها و مشکلات عملکرد، انتخاب سطح خدمات، پیش بینی کردن حجم کاری خود، ایجاد برنامه های بلند مدت برای افراد سازمان و... را مورد بررسی قرار می دهد.

مباحث Managing a Customer Contact Center :

  1. Recognizing key contact center trends
  2. Realizing the value created by contact centers
  3. Developing a customer access strategy
  4. Identifying performance gaps
  5. Choosing service level and response time objectives
  6. Forecasting your workload
  7. Establishing a long-term staffing plan
  8. Forming measurable objectives
  9. Monitoring and coaching individuals
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/core/functions.php on line 1037
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 565.40 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/core/functions.php on line 1037

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود