دانلود بازی Hitman Game of the Year Edition v1.13.2 برای PC + نسخه فشرده فیت گرل

 بازی Hitman Game of the Year Edition برای کامپیوترهای شخصی توسعه و طراحی شد. در واقع نسخه Game of the Year Edition آپدیت بازی Hitman می باشد که شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه سه لباس جدید، سه نوع اسلحه جدید و هم چنین مرحله اضافی Patient Zero اضافه شده است. این بار بازی در مناطق مختلفی مثل فرانسه، ایتالیا و مراکش پلیر را به چالش میکشد و برای مدت طولانی با انجام ماموریت های مختلف او را سرگرم می کند.

بازی Hitman Game of the Year Edition

در این بازی راه های متفاوتی برای از بین بردن هدف وجود دارد، از راه های خطرناک گرفته تا راه هایی که می توانید هدف را نابود کنید و کسی هم به شما شک نکند. شما می توانید مانند جیسون بورن هدف را در میان جمعیت ترور کنید که این کار خطرناکی ست و امکان دارد شناسایی و کشته شوید. میتوانید با مسموم کردن غذای فرد یا وصل کردن برق به آب استخر او را ترور کنید و ...

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید. سپس فایلها را اکسترکت نمایید. در صورتی که میخواهید بازی با کیفیت بالا نصب کنید فایل اختیاری Ultra HD را دانلود کنید و در کنار فایلهای اکسترک شده قرار دهید. وارد پوشه اکسترک شده شوید و بوسیله فایل setup-multi2.exe بازی را نصب نمایید. در هنگام نصب زبان را انگلیسی انتخاب کنید و در صورتی که از نصب بودن پکیج های اضافی اطمینان دارید آنها را انتخاب نکنید چون برای نصب آنها به اینترنت نیازمند می باشد. پس از طی مراحل نصب بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاهها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
جواد
5 سال ها پیش

چند پارته؟

درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود