دانلود بازی کامپیوتری Fragmented نسخه فشرده فیت گرل

استدیو  Above and Beyond Technologies که سازنده ی بازی The Repopulation بوده باز هم نقش آفرینی می کند و گیمر ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

بازی Fragmented توسط استدیوی   Above and Beyond Technologies در سال 2016  در سبک اکشن برای سیستم عامل ویندوز طراحی شد.این بازی جز پرفروش ترین و موفق ترین بازی ها شناخته شده و از سبک محبوب اکشن بهره می برد. این بازی با ترکیب دو سبک اکشن و سبک نقش آفرینی یک بازی ناب و خاص معرفی شده و گیمرها را مجذوب خود کرده است.

خلاصه ای از داستان بازی: شما جز تیمی هستید که درحال اکتشاف سیاره ای برای زندگی بشر هستید که سفینه شما در سیاره ای ناشناخته سقوط می کند. شما تنها کسی می مانید که جان سالم به در می برد و باید برای زنده ماندن مبارزه کنید .در این سیاره ناشناخته باید با موجودات خطرناکی مبارزه کنید و با انجام ماموریت های فرعی و اصلی تجهیزات خود را ارتقا دهید و خود را برای پیروزی آماده کنید. تنها سلاح شما مشت شماست و باید با قطعات باقی‌مانده و عقل و دانش خود راه نجات را بیابید. بقای نسل بشر را تضمین کرده و از انقراض آن جلوگیری کنید. تنها امکانات در دسترس در طول بازی فقط حیات وحش  است.شما نه تنها باید خود را زنده نگه دارید بلکه باید با ساخت سازه‌های پیشرفته، سلاح، راهکارهای دفاعی، اهلی کردن حیوانات وحشی،  مهندسی کردن گونه‌های جدید، ساخت ربات،  ساخت وسایل نقلیه و … حمایت متحدان را نیز برای مقابله با دشمنان بدست بیاورید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود قسمت 1 476.84 مگا بایت
دانلود قسمت 2 476.84 مگا بایت
دانلود قسمت 3 476.84 مگا بایت
دانلود قسمت 4 476.84 مگا بایت
دانلود قسمت 5 299.13 مگا بایت

ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید. سپس فایلها را اکسترکت نمایید. وارد پوشه اکسترک شده شوید و فایل setup.exe را اجرا کنید. در مرحله نصب زبان را انگلیسی انتخاب نموده و اگر از نصب بودن Direct X و dotNet FrameWork اطمینان دارید گزینه نصب آنها را غیر فعال کنید و بازی را نصب نمایید. پس از طی مراحل نصب بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود