دانلود The Unscrambler X v10.4 x86/x64 – نرم افزار تجزیه و تحلیل داده های چند متغیره

دانلود The Unscrambler X v10.4 x86/x64 - نرم افزار تجزیه و تحلیل داده های چند متغیره

شاید با دیدن عنوان این پست برای شما سوال پیش آمده باشد که داده های چند متغیره ینی چه؟ و تجزیه و تحلیل این داده ها به چه معناست؟ در ادامه به سوالات احتمالای شما پاسخ می دهیم.داده های چند متغیره به معنای مقادیر اندازه گیری شده هم زمان برای چند متغیر متفاوت است. حال به تجزیه و تحلیل همزمان  این نوع داده ها  تجزیه و تحلیل چند متغیره می گویند.در این مطلب نرم افزاری قوی در مورد تجزیه و تحلیل این داده ها برای شما قرار می دهیم.

The Unscrambler X برنامه کاربردی قدرتمند و دقیق در رابطه با انجام انواع تجزیه و تحلیل استاندارد و معتبر داده های چند متغیره می باشد.کارایی بالای این برنامه موجب شده که در سراسر جهان محققان ومهندسان از این برنامه به عنوان یک دستیار واقعی استفاده کنند.محیط نرم افزار از Drag & Drop پشتیبانی می کند و به آسانی با کشیدن و رها کردن مقادیر فایل های اکسل و آنالیز و شبیه سازی و غیره داده ها وارد نرم افزار می شوند.این برنامه همچنین از انواع روش های رگسون و طبقه بندی و حیطه بندی داده ها مانند PCA ،MCR ،PCR ،MLR ،PLS-R ،L-PLS ،LDA ،PLS-DA ،SIMCA و ... پشتیبانی و استفاده می کند.شما می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت بیت دانلود دریافت نمائید.

ویژگی ها :

  • تجزیه و تحلیل دقیق داده های چند متغیره
  • حجم مناسب و محیط کاربرپسند
  • پشتیبانی از Drag & Drop
  • توانایی استفاده از جدیدترین روش های طبقه بندی داده ها
  • پردازش سریع طیف وسیعی از داده ها
  • و . . .
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود The Unscrambler X v10.4 نسخه 32 بیتی 113.96 مگا بایت
لینک دانلود حجم فایل
دانلود The Unscrambler X v10.4 نسخه 64 بیتی 128.02 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

1- نرم افزار را نصب کنید. 2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید. 3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند) 4- نرم افزار را اجرا کنید و با اطلاعات دلخواه فعال سازی کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید: - در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید. - در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید. - در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید. - در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
شیدا
5 سال ها پیش

با سلام
تمام مراحل ذکر شده در قسمت راهنمای نصب رعایت شد، اما بعد از کپی محتوای پچ، فایل مورد نظر یافت نشد.
لطفآ راهنمایی بفرمائید. ممنون.

درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود