دانلود نرم افزار بهینه سازی ویندوز PGWare PCMedik 8.7.19.2021

تا حالا با هنگ های متوالی و پی در پی سیستم خود موجه شده اید ؟ بسیاری از کاربران پس از نصب ویندوز و پس از گذشت مقدار زمانی با هنگ های عجیب سیستم خود مواجه میشوند و اعصابشان خورد میشود و سعی در تغییر دادن و عوض کردن ویندوز خود میکنند . اما آیا این فقط راهکار آن است ؟ با عوض کردن ویندوز ممکن است تا زمانی از هنگ های سیستم خود جلوگیری کنید اما شما نیازمند آن هستید که یک بهینه ساز را در سیستم خود داشته باشید تا هرزمانی که با این مشکل روبرو شدید بتوانید به سادگی از پس این مشکل بربیایید .اگر نیاز به دانلود این برنامه دارید با ما همراه باشید .

PGWARE PCMedik امروزه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه ی بهینه سازی،رفع مشکلات رایانه,رفع هنگ های متوالی ویندوزو… به حساب می آید . با تنظیماتی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد می توانید سرعت و کارایی رایانه تان را چند برابر افزایش دهید.

ویژگی ها :

  • جلوگیری از هنگ کردن دستگاه
  • قابلیت بهینه سازی ویندوز
  • قابلیت حل مشکلات ویندوز
  • محیط ساده و کاربردی
  • و …
۰ ۰ رای
امتیاز پست
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و از طریق فایل setup نرم افزار را نصب کنید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود