دانلود Hands Off – سیستم عامل مک

Hands Off! یک برنامه کامل برای سیستم عامل مک میباشد که کار ان نظارت بر عملکرد نرم افزار هایی میباشد که بر روی دستگاه خود نصب کرده اید، Hands Off! این نرم افزار به برنامه هایی که نصب کرده اید اجاره نمیدهد تا به اینترنت وصل شود و فایل های مخفی خود را ارسال کنند و امنتیت شمارا به خطر بیندازند.

روش کار

روش کار این برنامه بسیار ساده و هوشمند است،پس از نصب و کپی برنامه در پوشه Application مک ، برنامه را اجرا کرده و سپس بر روی دکمه ی سبز رنگ بالا سمت چپ به نام Add کلیک کرده.

در پنجره ی بعدی شما تمام تنظیمات اتصال برنامه ها را در دست خواهید گرفت در حالت پیش فرض برنامه تنظیمات را بر روی تمام برنامه ها اعمال می کند برای انتخاب برنامه ی مورد نظر بر روی علامت تنظیمات واقع در زید پوشه ی Application در برنامه کلیک کرده و گزینه ی Chose Application را زده و برنامه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید،سپس در پنجره ی تنظیمات قسمت Allow را بنا به نیاز خود بر روی Deny (قطع اتصال) و یا Ask ( پرسش ) می گذاریم.

با این برنامه می توانید دسترسی فایل های سیستمی را هم قطع و در دست بگیرید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
لینک های دانلود 11.58 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و از طریق فایل setup نرم افزار را نصب کنید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود