CompTIA PenTest+ (PT0-001): 3 Select Your Attacks یکی از دوره های آموزشی شرکت LinkedIn می باشد که در مورد بخش سوم آزمون CompTIA PenTest+ یعنی حملات و سو استفاده ها بحث می کند. آزمون CompTIA PenTest+ توانایی شما را به عنوان تست کننده نفوذ پذیرفته است که می تواند شناسایی و آسیب پذیری های سیستم را از طرف مشتریان […]

CompTIA PenTest+ (PT0-001): 2 Survey the Target یکی از دوره های آموزشی شرکت LinkedIn می باشد که در مورد بخش دوم آزمون CompTIA PenTest+ یعنی بررسی اهداف بحث می کند. به دست آوردن گواهینامه CompTIA PenTest+ نشان دهنده توانایی شما در تست نفوذ، ارزیابی آسیب پذیری و مهارت های مدیریتی مورد نیاز برای ارزیابی انعطاف پذیری شبکه […]

CompTIA PenTest+ (PT0-001): 1 Planning and Scoping یکی از دوره های آموزشی شرکت LinkedIn می باشد که در مورد بخش اول آزمون CompTIA PenTest+ بحث می کند و توانایی های شما را به عنوان یک تستر نفوذ پذیر که مهارت و توانایی تشخیص و بهره برداری از آسیب پذیری های سیستم را دارد، تایید می کند. این […]

CompTIA PenTest+ (PT0-001): 6 Using Scripting in Pen Testing یکی از دوره های آموزشی شرکت LinkedIn می باشد که دوره ششم از آزمون CompTIA PenTest+ را برای آزمایش کنندگان نفوذ حرفه ای آموزش می دهد. در واقع اسکریپت نویسی ابزاری برای بهبود و استفاده مجدد از کدها و تسریع روند برنامه نویسی می باشد. Michael Solomon در این […]

CompTIA PenTest+ (PT0-001): 5 Selecting Pen Testing Tools یکی از دوره های آموزشی شرکت LinkedIn می باشد که دوره پنجم آزمون CompTIA PenTest+ در حیطه امنیت سایبری را به شما آموزش می دهد. Michael Solomon در این دوره آموزشی موضوعاتی از قبیل: چگونگی استفاده از ابزارهای ضروری برای نفوذ از Kali Linux به کشف Nmap network و ابزار حسابرسی […]

(CompTIA PenTest+ (PT0-001): 4 Select Your Attacks (II یکی از دوره های آموزشی شرکت LinkedIn می باشد که دوره چهارم از آزمون CompTIA PenTest+ را بررسی و شما را برای آمادگی در این آزمون کمک می کند. Michael Solomon در این دوره آموزشی به بحث درباره روش های حمله برای بهره برداری از آسیپ پذیری های سیستم می […]

دانلود دوره آموزشی Lynda Advanced Consumer Behavior Advanced Consumer Behavior یکی از دوره های آموزشی شرکت Lynda.com است که بررسی عمیقی روی نیرو های داخلی و خارجی که بر روی مصرف مشتریان تاثیر گذار هستند، انجام می دهد. Michael Solomon در این دوره آموزشی، موضوعاتی از جمله: بازاریابی حسی به عنوان یک ابزار استراتژیک؛ تاثیر […]