نرم افزار Flash Renamer 6.8 برای ویندوز

دانلود نرم افزارFlash Renamer 6.8 برای ویندوز

به نام خدا سلام خدمت تمامی کاربران سایت بیت دانلود امروز قصد بر این دارم که  نرم افزار کاربردی Flash Renamer برای سیستم عامل ویندوز برای شما خوبان معرفی کنم.در برخی موارد شده که برخی کاربران ویندوز قصد تغییر نام پوشه های خودشون و یا حتی فایل های خودشون رو داشتند اما به دلیل انبوه بودن این فایل ها موفق به انجام این کار نشدند و یا اگر هم که دست به این کار زدند حوصله شان سر رفته است ما به شما میگوییم نگران نباشد نرم افزار Flash Renamer رو از سایت بیت دانلود دانلود کنید تا به راحتی آب خوردن بتونید این کار رو انجام بدید.در این نرم افزار با یک کلیک ساده میتونید هزاران فایل رو یکجا تغییر نام دهید و این خودش یک ویژگی بارز برای این نرم افزار به شمار می آید.پس فرصت رو از دست ندهید همین حالا دانلود کنید و شروع به تغییر نام فایل های مورد نظرتون کنید.

ویژگی ها Flash Renamer :

  • امکان ویرایش نام هزار فایل به صورت همزمان
  • استخراج خواص رسانه ها مانند: عرض، ارتفاع و زمان و غیره....
  • امکان کار کردن بر روی فایل ها و پوشه ها
  • مدیریت آسان مجموع تصاویر با استفاده از حالت thumbnail
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود نرم افزار Flash Renamer با لینک مستقیم 3.90 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود در پوشه Crack درون DVD را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.
  3. توجه داشته باشید SERIAL NUMBER رو از فایل SERIAL.txt کپی کنید و در قسمت ریجستر نرم افزار وارد کنید

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود