دانلود Silent Install Builder v4.5.0 – نرم افزار نصب مجموعه ای از نرم افزار ها بر روی یک یا چندین کامپیوتر

دانلود Silent Install Builder v4.5.0 - نرم افزار نصب مجموعه ای از نرم افزار ها بر روی یک یا چندین کامپیوتر

نرم افزار Silent Install Builder این امکان را به شما می دهد که چند نرم افزار را بر روی چند کامپیوتر خود نصب کنید. این نرم افزار قابلیت شناسایی به صورت خودکار را دارد و می توانید با یک خط فرمان روند نصب برنامه را اجرا کنید. اگر شما دارای کافینت یا شرکتی هستید که می خواهید چند نرم افزار را به صورت اتوماتیک روی چند کامپیوتر نصب کنید این نرم افزار می تواند به شما کمک کند.

ویژگی ها:

  • نصب نرم افزار ها با یک خط فرمان انجام می شود.
  • ساخت بسته های نرم افزاری
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با حجم 12.6 مگا بایت 12.65 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

1- نرم افزار را نصب کنید. 2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید. 3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید: - در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید. - در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید. - در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید. - در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود