دانلود PTC Creo v7.0.1.0 + Help Center x86/x64  – نرم افزار طراحی سه بعدی قطعات صنعتی

نرم افزار PTC Creo  یک نرم افزار قدرتمند در طراحی سه بعدی قطعات صنعتی می باشد که در  واقع این نرم افزار با نام  Creo Elements Pro شناخته می شود که شرکت سازنده آن PTC می باشد و در واقع این نرم افزار در قدیم به نام Pro/ENGINEER Wildfire  شناخته می شد که نرم افزاری بسیار قوی برای مهندسین حرفه ای می باشید که می توانند قطعات را به صورت جداگانه طراحی کنند و سپس آنها را سرهم کنند.

نرم افزار PTC Creo یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه CADCAM می باشد که علاوه بر طراحی در محاسبه  و تولید قطعات صنعتی به شما کمک می کند. این نرم افزار بسیار قدرتمند تر از نرم افزار Catia می باشد که قابلیت مدلسازی و طراحی سه بعدی قطعات صنعتی را دارد.

ویژگی ها:

  • دارای مدلسازی سه بعدی
  • قابلیت انقباض در سه جهت را دارد.
  • قابلیت ایجاد مدل ماهیچه ، تکیه گاه و....
  • ایجاد شیب در سطوح
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

1- فایل ptc_licfile.dat موجود در پوشه Crack را با Notepad اجرا کرده به‌جای تمام اعداد ۰۰-۰۰-۰۰-۰۰-۰۰-۰۰، عدد Host ID (در این‌جا منظور همان MAC Address یا Physical Address است) خود را وارد و در درایو C ذخیره کنید. (برای بدست آوردن آن روی کارت شبکه دوبارکلیک کرده و سپس روی Details کلیک کنید، در پنجره‌ی نمایش‌ داده‌ شده عبارت مقابل Physical Address و یا طریق محیط CMD و واردکردن دستور getmac مک آدرس سیستم خود را بدست آورید. این آدرس مانند: 00-11-AA-BB-22-CC می باشد)

2- عبارت Environment Variable را در منوی Start و کلیک روی Edit environment variables for your account وارد شوید.( در ویندوز 8 با تایپ Edit the sysytem Enviroment Variable پنجره system Properties باز می شود سپس به مسیر زیر بروید:

Advanced---->> Enviroment Variables --->>  System variable)

بر روی New کلیک کرده و اطلاعات زیر را وارد و ذخیره کنید:

Variable name : PTC_D_LICENSE_FILE Variable value : C:ptc_licfile.dat

(بخش دوم مسیر فایل لایسنس را نشان می ‌دهد که دلخواه است.)

3 - با اجرای فایل Setup.exe شروع به نصب نرم‌افزار کرده و Install new software را انتخاب کنید. در مرحله‌ی لایسنس درصورتی که در بخش Source و در قسمت License Summary، مسیر لایسنس شناسایی نشده بود، ابتدا روی + کلیک کرده و سپس فایل لایسنس را به قسمت مشخص ‌شده کشیده و رها کنید؛ "وضعیت لایسنس باید Available باشد." در مرحله‌ ی بعد برنامه‌های مورد نیاز را انتخاب کرده و نصب را تکمیل کنید.

4- فایل PTC Creo Patcher.exe موجود در پوشه Crack را با Run as administrator اجرا کرده و روی …Look For کلیک کنید. به مسیر نصب نرم افزار در پوشه M090Common Files بروید. (محل نصب نرم افزار به صورت پیش فرض: C:Program FilesPTCCreo 3.0M090Common Files) و دوباره روی Look For کلیک کنید سپس بر روی START کلیک کرده و منتظر شوید تا پیام "All files seem to be patched. Enjoy!" را دریافت کنید.

درصورتی که برنامه‌ی PTC Creo 3.0 Mxxx Distributed Services Manager را نصب کرده‌اید مرحله ی 5 را برای مسیر C:Program FilesPTCCreo 3.0Distributed Services Manager انجام دهید.

توجه: پس از نصب نرم‌افزارها، نام یا محل فایل لایسنس را تغییر ندهید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود