دانلود نرم فزار مدیریت آیفون iExplorer 4.4.2.31474 + Mac 4.4.0

کاربران زیادی وجود دارند که از برندهای محبوبی همچون آیفون استفاده میکنند . هر کاربری که از تلفن همراه هوشمند استفاده میکند نیازمند این است که برای انتقال فایل از محیط ویندوز به گوشی از یک ابزار مدیریت گوشی استفاده کنند که امروز سایت بیت دانلود یک ابزار برای مدیریت گوشی های آیفون برای شما منتشر میکند که میتوانید در ادامه بیشتر با آن آشنا شوید .

توسط برنامه iExplorer میتوانید به انتقال اطلاعات مانند تصاویر ، موزیک و … بین دستگاه های با سیستم عامل ios با سیستم کامپیوتری بپردازید . با این ابزار میتوانید تلفن همراه خود را بهسیستم خود اتصال کنید و انواع فایل ها،موزیک،برنامه،ویدئو و هرگونه فایل دیگر را با چند کلیک از ویندوز به گوشی آیفونتان منتقل کنید . با این ابزار میتوانید به تماس ها ، اس ام اس ها و بخش های دیگر گوشی همراهتان دسترسی داشته باشید و برای اتصال نیز نیازی به هیچ آیتونز و … ندارید .  از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت Drop & Drog ، سازگار با تمامی دستگاه های ios ، امکان ذخیره فیلم و … ، سرعت بالا انتقال ، سازگاری با دیوایس جیلبرک شده یا نشده و … است .

ویژگی های  iExplorer :

  • محیط ساده و کاربردی
  • امکان انتقال از گوشیه به ویندوز
  • امکان انتقال از کامپیوتر به گوشی
  • امکان انتقال هرگونه فایل و عکس و ویدئو و موزیک به تلفن همراه
  • امکان دسترسی به تماس ها و پیامک ها و بخش های دیگر گوشی
  • و …
۰ ۰ رای
امتیاز پست
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و از طریق فایل setup نرم افزار را نصب کنید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود