دانلود نرم افزار WM Captur 8.3.2 برای ویندوز

دانلود نرم افزار WM Captur 8.3.2 برای ویندوز

سلام دوستان عزیز و همراهان گرامی سایت بیت دانلود در خدمت شما هستم با معرفی یک نرم افزار بسیار جذاب به نامwm captur این نرم افزار به شما قابلیت های زیادی رو در رمینه ظبط ویدیو و یا برنامه مورد علاقه شما رو از اینترنت فراهم میکنه و شما به سادگی با کمک این نرم افزار میتونید ویدیو هاتون رو از اینترنت ظبط کنید و نگران کیفیتش هم نباشید چون این نرم افزار ا بهترین کیفیت این کار رو برای شما میکنه یک ویژگی بارز و خوبه این نرم افزار اینکه یک رابط بسیار کاربری ساده و اسانی داره و شما فقط با وارد کردurl به سادگی میتویند برنامتون رو نصب کنید.همین حالا از بیت دانلود دانلود کنید.

ویژگی ها:

  • 1- ضبط تصاویر مربوط به چت های ویدئویی
  • 2- ضبط ویدئو ها در کیفیت بالا به همراه صدا
  • 3- تشخیص خودکار پنجره ی پخش کننده ویدئو در صفحه نمایش
  • 4- ضبط صدا از میکروفون، بلندگو و یا هر دو
  • 5- زمانبندی برای ضبط
  • 6- ضبط ویدئو چت ها
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 26.18 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود در پوشه Crack درون DVD را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود