دانلود نرم افزار Stages v10.3.01 – نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های مالتی مدیا

نرم افزار Stages از جمله نرم افزارهای ساخت و ویرایش فایل های مالتی مدیا می باشد با استفاده از این نرم افزار شما می توانید انواع عکس ها، موزیک ها و فیلم ها را با هم آمیخته و یک فایل مالتی مدیا بسازید و حتی شما می توانید توسط این نرم افزار فایل مالتی مدیا را ویرایش کنید.

نرم افزار Stages انواع انیمیشن های پویا را دارد که میتوانید از آن در ساخت فایل مالتی مدیا استفاده کنید توجه داشته باشید که این نرم افزار قابلیت زوم قوی با چرخش 360 درجه ای را دارد.

ویژگی ها:

  • شامل انواع افکت های زیبا
  • قابلیت ساخت موزیک ویدئو و اسلاید شو را دارد
  • قابلیت ویرایش فایل های مالتی مدیا
  • متحرک سازی عناصر
  • می توانید پروژه را به صورت دی وی دی ذخیره کنید.
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود نرم افزار Stages v10.3.01 278.67 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

1- نرم افزار را نصب کنید. 2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید. 3- نرم افزار را اجرا کنید.

نکته: در پوشه ی Other Crack کرک دیگری برای نرم افزار قرار داده شده است که در صورت کارنکردن کرک اول می توانید از آن استفاده کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید: - در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید. - در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید. - در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید. - در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود