دانلود نرم افزار حذف فایل های اضافی با BleachBit 1.12

بارها شده است که سیستم و درایو های ویندوز پر شوند در حالی که خودتان هم ندانید فضا از چه چیزی پرشده اند و قصد دارید آن را خالی کنید تا فضای موردنیازتان باز شود و بتوانید راحت تر با ویندوزتان کار کنید . برای این کار نرم افزار های بسیار زیادی وجود دارند که شمارا یاری کنند که امروز سایت بیت دانلود معرف یکی دیگر از آنها خواهد بود .

BleachBit نرم افزاری قدرتمند، مجانی و بسیار خوش دست جهت پاک سازی فایل های بیهوده و اضافی و هم چنین پاک سازی کامل ردپاها، تاریخچه مرورگرها و … می باشد. این ابزار برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس طراحی شده اند و شما میتوانید با استفاده از آن هر برنامه ایی که فکر میکنید به آن نیازی ندارید را به راحتی و با چند کلیک از سیستم خود حذف کنید .BleachBit گذشته از حذف ساده ی فایل ها ویژگی های پیشرفته ای مانند Shred کردن فایل ها برای پیشگیری از ریکاوری، پاکسازی کامل دیسک در جهت حذف همیشگی فایل های پاک شده و ارتقاء سرعت فایرفاکس را در بر دارد.

ویژگی ها :

  • امکان حذف فایل های اضافی
  • امکان نصب بروی لینوکس و ویندوز
  • ارتقاء سرعت ویندوز
  • پاکسازی تاریخچه مرورگر
  • حذف فایلای تکراری
  • و...
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود نسخه پرتابل با لینک مستقیم 7.91 مگا بایت
لینک دانلود حجم فایل
دانلود نسخه قابل نصب با لینک مستقیم 5.92 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و از طریق فایل setup نرم افزار را نصب کنید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود