دانلود NCH Doxillion Document Converter Plus v2.52 – نرم افزار تغییر فرمت اسناد

دانلود NCH Doxillion Document Converter Plus v2.52-نرم افزار تغییر فرمت اسناد

امروزه کار با اسناد کامپیوتری به امری ضروری بدل شده است. از ادارات و سازمان ها گرفته تا دانشگاه ها نیاز مبرمی به اسناد کامپیوتری مانند تکست ، ورد و پی دی اف و غیره دارند که به تدریج جای کاغذ را گرفته اند. اما متفاوت بودن هر کدام از این فرمت ها نیز به مشکلی بزرگ بدل شده است ، بارها پیش آمده که فایل PDF ی در اختیار داشتیم که لازم است به ورد داکیومنت تبدیل شود. نرم افزارهای مبدل زیادی وجود دارد اما هرکدام دارای ایراداتی نظیر سختی کار با آنها یا بهم ریختگی و غیره هستند. در این پست بیت دانلود جدیدترین نسخه نرم افزاری را برای شما تدارک دیده که بدون هیچ مشکلی فرمت های اسناد مختلف را به یکدیگر تبدیل می کند.

Doxillion نام نرم افزاری شکیل، ساده و کم حجم است که براحتی توانایی تبدیل فرمت های DOC, HTML, ODT, PDF, JPG و PNG به یکدیگر را دارد.محیط کاملا ویژوال و بصری و قابلیت کشیدن و رها کردن این نرم افزار کار را برای هر کاربری ساده کرده و حداقل میزان استفاده از منابع سیستم توسط این نرم افزار موجب شده که حتی با قدیمی ترین کامپیوترها نیز بتوان از این برنامه کاربردی استفاده کرد.امکان اضافه کردن تصویر به متن ، تبدیل فایل متنی به html و ... از جمله ویژگی های مثبت این نرم افزار است.تنها ایراد این نرم افزار پشتیبانی نکردن از زبان فارسی در تبدیل PDF به متن و متن به تصویر است.

ویژگی ها :

  • حجم بسیار اندک
  • رابط کاربری بصری و ساده
  • پشتیبانی از Drag & Drop
  • تغییر فرمت انواع اسناد
  • توانایی تبدیل کد سورس به HTML
  • استفاده اندک از منابع سیستم
  • و . . .
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود NCH Doxillion Document Converter Plus v2.52 1.01 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

1- نرم افزار را نصب کنید. 2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید. 3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید: - در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید. - در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود