دانلود بازی NBA 2K16 برای PC – نسخه فشرده فیت گرل

نسخه ی جدید بازی که NBA2K16 نام گرفته است اینطور که نشان می دهد دارای تغییرات بسیار اساسی و متفاوتی خواهد بود که قرار است پس از انتشار علاقه مندان بازی های ورزشی را شگفت زده کند. این نسخه از بازی دارای یک مد داستانی خواهد بود واین مد داستانی را آقای Spike Lee سازنده فیلم های Do the Right Thing, Oldboy طراحی خواهند کرد. بخش داستانی با نام “Be the Story” در بخش MyCareer قرار خواهد داشت.

در این بخش داستان یک فرد از کودکی وی تا بزرگسالی و شرکت در مسابقات بستکبال حرفه ای NBA روایت می‌شود. سختی های زندگی او و زندگی وی در دبیرستان داستان را بسیار هیجان انگیزتر می‌کند. با توجه به اعلام کمپانی ۲K Sports لیگ تابستانی در بازی NBA 2K16 وجود خواهد داشت. اینطور که به نظر می رسد وجود لیگ های تابستانی که از NBA 2K11 در این سری بازی ها وجود داشت برای نسخه ی جدید آن نیز در نظر گرفته شده است.

[تعداد: 1   میانگین: 1/5]

1- ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید.

2- سپس فایلها را اکسترکت نمایید.

3- وارد پوشه اکسترک شده شوید و بوسیله فایل setup.exe بازی را نصب نمایید.

4- در هنگام نصب زبان را انگلیسی انتخاب کنید و در صورتی که از نصب بودن پکیج های اضافی اطمینان دارید آنها را انتخاب نکنید چون برای نصب آنها به اینترنت نیازمند می باشد. پس از طی مراحل نصب بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
7 دیدگاهها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
مهدی
5 سال ها پیش

خسته نباشید…. من این بازی رو دانلود کردم ولی در هنگام اکسترکت واستخراج کردن پارت ۲۳ و۳۷ با winrar /7 zip ارور میده که رمز رو اشتباه وارد کردی … و تا جایی که من تجربه واطلاع دارم اینه که این پارت یا خرابه کلا یا درست دانلود نشده… که من دوباره این دو تا پارت رو دانلود کردم واکسترکت کردم که همون ارور رو داد … به نظر میرسه این دو تا قسمت و پارت مشکل دارند ممنون میشم اگه خبرم کنین و درستش کنین …چون از وقت واینترنتم رفته نمیخوام یکی دیگه دانلود کنم ممنون اگرم میشه یک… بیشتر بخوانید »

ALIREZA
4 سال ها پیش

سلام . با دسته دو نفره هم میشه بازی کرد ؟

s.asa
4 سال ها پیش

سلام. میتونید امتحانش کنید.

mostafa
4 سال ها پیش

با سلام .من تمام مراحل رو کامل انجام دادم .موقع نصب روی ۹۷% گیر میکنه و میگه اسکن فایل ها انجام شد و تعدادی فایل پیدا نشده و بعد کلش کنسل میشه…لطفا راهنمایی کنین کلی حجم رفته ازم …

علیرضا
4 سال ها پیش

سلام.یکی دوتا از پارت ها مشکل اکسترکت داره.چیکار میتونم کنم

jj
3 سال ها پیش

سلام این پارت ۳ش خرابه

درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود