دانلود بازی Hard Reset Redux برای PC – نسخه CODEX

Hard Reset Redux، نسخه ریمستر شده Hard Reset که نخستین بار در سال ۲۰۱۱ به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، در تاریخ ۱۴ خرداد برای دو پلتفرم نسل هشتم سونی و مایکروسافت در کنار رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

داستان Hard Reset Redux روایتگر دورانی همانند فیلم ترمیناتوراست؛ جایی که بشر به دست ماشین‌هایی با هوش بسیار بالا کشته می‌شود. نسخه‌ی ریمستر شده دارای حالتِ جدیدی برای حرکت سریع، دشمنانِ جدید، سلاح کاتانایی زیبا، جایگذاری تازه دشمنان در مکان‌های مختلف، تصاویر و عملکردی بهبود یافته و همچنین سایر ترفند‌هایِ تازه گیم‌پلی می‌شود. شرکت سرگرمی‌های دیجیتالی گَمبیشِز (Gambitious Digital Entertainment)، ناشر بازی، در رابطه با این ریمستر گفته است: Hard Reset Redux انرژیِ دوباره‌ای را به بازی تیراندازی سایبرپاک استودیو فلایینگ وایلد هاگ برای مخاطبین جدید با استفاده از موتور گرافیکی ارتقاء یافته و گیم‌پلی متعادل‌سازی شده در کنار دشمنان و سلاح‌های جدید می‌دهد. استودیوی فلایینگ وایلد هاگ، در گذشته نیز ساهت پورت بازی Shadow Warrior را در پرونده کاری خود دارد. این استودیو اکنون در کنار Hard Reset Redux در حال توسعه‌ی بازی Shadow Warrior 2 است. Shadow Warrior 2 نخستین بار خرداد سال گذشته برای برای پلتفرم‌های پی‌سی (ویندوز)، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رونمایی شده بود. این بازی در سال جاری عرضه خواهد شد

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
  • ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  • به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و فایل iso را با استفاده از نرم افزار UltraISO به صورت درایو مجازی در آورید.
  • وارد درایو ایجاد شده رفته و فایل Setup.exe را اجرا نمایید.
  • سپس محتویات پوشه کرک را در فولدر نصب شده بازی کپی نمایید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود