دانلود بازی Battle Time v1.2.2 android برای موبایل

بازی Battle Time از جمله بازی های استراتژیک اندروید میباشد که از گرافیک بسیار قوی و بالایی برخوردار است که باعث میشود نسبت به دیگر بازی های استراتژیک اندروید از لحاظ گرافیک برتری داشته باشد.

با این بازی میتوانید حس یک ژنرال ارتش واقعی را داشته باشید.شما باید وارد میدان جنگ شوید و دشمنان را نابود کنید و قلعه هایشان را تصرف کنید و قدرت ارتش خود را ارتقا دهید و ارتش خود را به سمت پیروزی رهبری کنید.

ویژگی ها

انتخاب ژنرال: هرکدام از شخصیت های بازی مهارت های کارآمد و مفیدی دارند که هرکدام در مکان های خاص خود باید استفاده شوند پس در انتخاب ژنرال خود دقت کنید. همچنین میتوانید مهارت های ژنرال ها را ارتقاء دهید. علاوه بر همه ی این امکانات شما میتوانید با جمع آوری محصولات مصنوعی و سرهم کردن آنها قدرت ارتش خود را ارتقاء دهید. از جمله امکاناتی که شما در  Battle Time خواهید داشت: تعداد بسیار زیادی نقشه که هرکدام تاکتیک خاص خود را می طلبد. گرافیک چشم نواز کنترل بازی بسیار ساده و قابل لمس است. گیم پلی پویا هرکاری از دستتان بر می آید برای تقویت ارتش خود بکنید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود فایل نصبی 45.89 مگا بایت

مرحله ی اول : یکی از فایل های فایل نصبی را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت و نصب کنید. مرحله ی دوم : فایل دیتا را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت کنید و آن را از حالت فشرده خارج کنید ؛ فایلهای موجود در Data را در مسیر Android/Obb کپی کنید. مرحله ی سوم : بازی را اجرا کنید !

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود