دانلود بازی War for the Overworld: Ultimate Edition برای PC – نسخه فشرده فیت گرل

War for the Overworld یک بازی استراتژیکی است که در سال 2015 توسط کمپانی Brightrock Games برای کامپیوترهای شخصی منتشر شده است. زمان آن رسیده است تا آینده خود را بسازید . آیا احساس رکود و بی فایدگی به شما دست داده است ؟ تغییرات عمده ای به دست شما اتفاق خواهد افتاد . آیا سایر قهرمانان به جرگه شما خواهند پیوست ؟ باید وارد میدان شوید تا متوجه شوید . به War for the Overworld خوش آمدید . در این نسخه شما در نقش یک موجود قدرتمند به ایفای نقش می پردازید که قرار است ماموریت های خود را در یک سیاه چال ترسناک و مخوف به پایان رساند. این نسخه از بازی در واقع آخرین و کاملترین نسخه از بازی است که شامل تمام آپدیت ها و بسته های الحاقی می باشد و در سال 2019 منتشر شده است.

با قدرت تاریکی بی نظیر و میل سیری ناپذیر برای فتوح خونینی که در وجود شما وجود دارد , باعث می گردد تا شما قلمرو خود را به وجود آورید . در غیاب شما ، عالم اموات راه خود را گم کرده اند . همین امر باعث می گردد تا بار دیگر امپراطوری Overworld جان تازه ای گیرد . این امکان به شما داده شده است تا بتوانید با حفر زمین , جایگاه های مختلفی برای اسکان یاران خود به وجود آورید همچنین باید پیروان وفادار خود به جادوهای مخرب و آیین های قدرتمند مجهز کنید تا بتوانند در مقابل دشمن مقاومت کنند و دشمنان را شکست دهید . گرافیک قایل قبول , بازگشت شیاطین قدرتمند , وجود موجودات عجیب و غریب با ویژگی های منحصر به فرد , فرماندهی افراد خود , تسخیر Overworld و امکان بازی به صورت آنلاین به همراه 4 پلیر تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید. سپس فایلها را اکسترکت نمایید. وارد پوشه اکسترک شده شوید و بوسیله فایل setup.exe بازی را نصب نمایید. پس از طی مراحل نصب بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود