دانلود Total Outlook Converter v5.1.1.36 – مبدل ایمیل های Outlook

نرم افزار Total Outlook Converter یکی از نرم افزارهای قدرتمند برای تبدیل ایمیل های شما به فرمت pdf و فرمت های دیگر می باشد. اگر شما دوست دارید که تمام از ایمیل های خود یک فایل pdf یا doc داشته باشید  می توانید از این نرم افزار قدرتمند استفاده کنید این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که ایمیل های خود را به فرمت های دیگری چون TIFF ،JPEG ،HTML  و... بدهید و جالب اینکه این نرم افزار پیوست های ایمیل شما را در یک فایل جداگانه با تاریخ مشخصی ذخیره می کند تا شما سردرگم نشوید و حتی تمام عناوین و متن های ایمیل و عکس ها و پیوست های آنرا کپی می کند و به فرمت های مختلف تبدیل می کند.

ویژگی ها:

  • قابلیت تبدیل ایمیل ها براساس تاریخ فرستنده
  • قابلیت ذخیره عکس ها و پیوست ایمیل ها
  • تبدیل کردن ایمیل ها به فرمت های متفاوت تا ده فرمت
  • تبدیل تکی یا گروهی ایمیل ها به فرمت های متفاوت
  • و....
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود نرم افزار با لینک مستقیم 77.98 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و از طریق فایل setup نرم افزار را نصب کنید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود