دانلود نرم افزار تهیه بک آپ با Acronis True Image 2016 19.0 Build 6569 + Bootable ISO

این روزها کامپیوتر ها همانند صدوقچه هایی هستند که درگذشته مدارک و عکس ها در آنها محافظت میشد . امروزه دیگر آن صندوقچه های قدیمی کار برد ندارد و مردم برای نگه داشتن اطلاعات و عکس ها و مدارک مهمشان را در کامپیوتر ها ذخیره میکنند . اما همیشه نمیتوان به کامپیوتر اعتماد داشت زیرا با یک خرابی و یا دچار مشکل شدن سیستم مساوی است با نابودی تمام اطلاعاتی که کامپیوتر داشتید . امروزه نرم افزار های زیادی برای بک آپ گیری و گرفتن نسخه پشتیبان از ویندوز بوجود آمده اند . یکی از قوی ترین ابزار های موجود در این زمینه را میتوانید در ادامه دانلود کنید .

Acronis True Image یک پکیج نرم افزار کامل می باشد که نه تنها امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل های خود را برای شما فراهم نمی کند، بلکه سیستم شما را در برابر انواع تهدیدها مانند ویروس ها، نصب غیر قابل توقف نرم افزار و خطاهای هارد محافظت می کند. شما با این ابزار از تصاویر خانوادگی مدارک و اطلاعات دیگر خود میتوانید محافظت کنید و در صورت نیاز میتوانید بک آپ بگیرید و آن هارا ذخیره کنید و بر روی سی دی رایت کنید تا هر زمانی که به آن ها نیاز داشتید بتوانید به آن دسترسی داشته باشید . هم اکنون میتوانید این ابزاررا از سایت بیت دانلود دریافت نمایید .

ویژگی ها :

  • محیط ساده و کاربر پسند
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان
  • امکان محافظت از اطلاعات شخصی
  • امکان جلوگیری از ویروسی شدن اطلاعات
  • و ...
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود نسخه قابل نصب با لینک مستقیم 484.54 مگا بایت
لینک دانلود حجم فایل
دانلود نسخه پرتابل با لینک مستقیم 537.19 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و از طریق فایل setup نرم افزار را نصب کنید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود