دانلود بازی BattleBlock Theater PROPER برای کامپیوتر PC

کشتی شکسته. اسیر. خیانت کرد. مجبور به انجام برای مخاطبان از گربه؟ بله، که همه و بیشتر زمانی که شما باز بازی BattleBlock تئاتر! هیچ راه بازگشتی یک بار شما را در تلاش خود را شروع به آزاد بیش از 300 از دوستان زندانی خود را از گربه های فن آوری شر وجود دارد. تجربه خود را در این ذهن خم شدن داستان خیانت به شما استفاده از زرادخانه خود را از سلاح ابزار به نبرد راه خود را از طریق صدها نفر از سطوح به منظور کشف حقیقت گیج کننده در پشت تئاتر بازی BattleBlock.

اگر اقدامات انفرادی سبک خود را نمی، آنلاین و یا آوردن یک نیمکت سمت دوستان به بازی تلاش به طور کامل شرکت بهینه سازی شده و یا وارد عرصه. بازی همچنین شامل یک ویرایشگر سطح، بنابراین شما می توانید آزمایش های ذهن خم شدن خود را سادگی!

ویژگی های کلیدی

CO-OPTIONAL گیم پلی - با هم کار کنند ... یا نه. بازی آنلاین! نیمکت سلام سپاس! بهترین بازی تا کنون! تا این دو بازیکن در داستان، و چهار در میدان جنگ.

ARENAS: این که آیا شما مهمترین دستاورد پادشاه یا تعقیب نهنگ هستید، نوازندگان بازی BattleBlock تئاتر 8 حالت عرصه برای تدریس دشمنان خود به معنای واقعی ترس از صحنه!

حالت های منحصر به: یک زندگی برای زندگی نه تنها بر روی صفحه نمایش اتفاق می افتد، آن را می توان در مرحله و همچنین اتفاق می افتد. آزمون مهارت های خود را در چالش کمپین نهایی.

انیمیشن منحصر به فرد: هنر جدید ایجاد شده برای نسخه بخار از تئاتر بازی BattleBlock! گارد گربه باعث می شود راه خود را به مرکز صحنه. بیش از 450 سطح! - تنها بازیکن، چند نفره، عرصه، ما باید سطح بیش از Hatty می توانید در دست انگشت خود حساب می کنند.

300 زندانی به رایگان! - داشتن گرفته شده توسط جمعیت گربه های بومی، آن را تا به شما برای آنها آزاد! کسب سنگهای به آزادی دوستان خود را با شرکت در مرگبار، نمایشنامه گلادیاتوری.

سلاح های تئاتر و COMBAT! - پرش، فشار، کشش و پانچ راه خود را به پیروزی! اگر که کار نمی کند شما می توانید منفجر شود، یخ، سم، و یا هضم یک نوزاد! به علاوه، شما قادر خواهید بود برای آوردن دو سلاح در یک زمان در یک بازی و مبادله به سرعت.

ایجاد و سطح تقسیم - ایجاد آثار هنری در ویرایشگر سطح و سپس به اشتراک گذاری آنها را با دوستان خود (و یا غریبه ها). بیش از 20 تعاملی بلوک انواع بسیار!

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود 1.77 گیگا بایت
  • ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  • به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و فایل iso را با استفاده از نرم افزار UltraISO به صورت درایو مجازی در آورید.
  • پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود در پوشه Crack درون DVD را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود