Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/core/functions.php on line 1037
دانلود دوره آموزشی PluralSight Dealing with Irrational Customers and Escalating Complaints دانلود دوره ی آموزشی PluralSight Dealing with Irrational Customers and Escalating Complaints یکی از دوره های آموزشی شرکت pluralsight.com است، به عنوان مدیر و یا یکی از کارکنان خدمات مشتریان باید آماده هر موقعیت و هر برخوردی از سوی مشتریان باشید. حتی گاهی اوقات مشتریان کاملا غیر منطقی هستند و شکایات بی ربط و بی پایه و اساسی دارند. با مشاهده این دوره یاد می گیرید که چطور با این مشتریان رفتار کنید تا بتوانید آن ها را راضی کرده ، مجاب نمایید و در همین حین از منافع شرکتتان نیز بخوبی دفاع کنید. در دوره ی Dealing with Irrational Customers and Escalating Complaints در ابتدا سازمان شما باید اطمینان حاصل کند که حتی در بدترین شرایط با تجربه customer service مشگلات حل می شوند. بعدا شما درباره حرفه ای گری خواهید آموخت. در آخر، شما روشهای برخورد با شکایت را می آموزید.

مباحث Dealing with Irrational Customers and Escalating Complaints:

  1. Maintaining a Professional Approach
  2. Dealing with Irrational Customers
  3. Complaint Escalation Techniques
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/core/functions.php on line 1037
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 40.05 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/core/functions.php on line 1037

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود