دانلود بازیRencounter 1.0.0 برای اندروید

سلام دوستان عزیز و همراه همیشگی سایت بیت دانلود در خدمت شما هستیم با یک بازی جذاب دیگر برای کاربران اندروید.با ما همراه باشید تا بیوگرافی این بازی زیبا را برایتان شرح دهم.

بیوگرافی:

Rencounter یک بازی نقش آفرینی بسیار جذاب که برای گوشی های اندرویدی منتشر شده است و توسط شرکت بازیسازی SPVD ساخته شده است و به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است و توانسته امتیاز ۳.۸ از ۵ بدست آورد ، همچنین بازی Rencounter دارای گرافیک بسیار عالی ، صداگذاری بسیار مهیج ، گیم پلی بسیار اعتیادآور و منحصر به فرد میباشد که میتواند شما را ساعت ها سرگرم و مشغول کند.

در بازی Rencounter شما شاهد یک جهانی هستید که سیاهی تمام این سرزمین را فرا گرفته و تمام موجودات پلید و شیطانی به این سرزمین حمله کرده اند و شما باید به گروهی پیوندید که قصد از بین بردن این موجودات را دارند..... بغیه اش رو خودتون بازید کنید و از موضوع جذابش لذت ببرید.

ویژگی ها:

1*دارای دشمنان مختلف در بازی 2*دارای گیم پلی بسیار اعتیادآور 3*دارای صداگذاری مهیج و جذاب 4*گیم پلی بسیار اعتیادآور و جذاب

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود فایل نصبی 72.44 مگا بایت

مرحله ی اول : یکی از فایل های فایل نصبی را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت و نصب کنید.

مرحله ی دوم : فایل دیتا را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت کنید و آن را از حالت فشرده خارج کنید ؛ فایلهای موجود در Data را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

مرحله ی سوم : بازی را اجرا کنید !

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود