دانلود بازی ۱.۳.۳ Space Grunts برای آیفون و آیپد

درسته این بازی گرافیکه بالا ندارد ولی با بازی کردن این بازی یاد اور دوران کودکی و بازی های اتاری یا سگا میفتیم.

باید راحی پیدا کنید تا به مقر فرمانروایی خود و پایگاه دشمن نفوذ کنیدو شکست دهید دشمن را .

Space Grunts یک بازی با گیم پلی ترکیبی اکشن آرکید با نوبتی می‌‎باشد که به تازگی از استودیو قدرتمندی به نام Pascal Bestebroer منتشر شده است.

در سال ۲۴۷۶ فدراسیون فضایی زمین پایگاه های مختلفی در سرتاسر کهکشان ساخت. یکی از آن پایگاه ها علامت خطر برای پایگاه های زمینی می‌فرستد.

پس افرادی را برای تحقیق به آن مکان می‌فرستند….

شما کنترل یک تیم را در بازی Space Grunts در دست دارید و ماموریت شما ساده می‌باشد: راه خود را به پایگاه پیدا کنید و سر در بیاورید که چه اتفاقی در آن مکان افتاده است. شما مجبور خواهید شد در راه خود با فضایی ها، ربات ها، هواپیما های بدون سرنشین و سیستم پایگاه بجنگید. آخرین طبقه پایگاه را پیدا کنید و مشکل هسته را پیدا کنید.

شما اجسام مصرف شدنی مختلفی را در سر راه خود پیدا خواهید کرد که باید از آنها به صورت عاقلانه استفاده کنید تا در پیشرفت پایگاه به شما کمک کنند.

در این بازی شما با سه تفگ شروع به بازی کردن می‌کنید و بعد ها می‌توانید قدرت و برد آن ها را تقویت کنید. همچنین در سر راه خود تفنگ های مختلفی را پیدا خواهید کرد.

راه های مختلفی برای تمام کردن بازی می‌باشد و شما در این راه ها به راز های بسیاری بر خواهید خورد که راه شما را تغییر می‌دهد!

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود 26.37 مگا بایت

مرحله ی اول : یکی از فایل های فایل نصبی را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت و نصب کنید. مرحله ی دوم : فایل نصب را با ایتونز روی دیوایس خود نصب کنید. مرحله ی سوم : بازی را اجرا کنید !

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود