دانلود بازی ۱.۱۰.۱۰ SimCity BuildIt برای آیفون و آیپد – پیشنهاد فوق ویژه بیت دانلود

این بازی به قدری جذاب میباشد که ساعت ها فکر و ذهن شما در گیر مرتب سازی و زیبا سازی شهر خود میکند.

خوش آمدید شهردار! شهر زیبا و شلوغ خود را بسازید، مکانی که شهروندان آن پیشرفت می‌کنند. هرچه شهر بزرگتر می‌شود کنترل آن هم پیچیده تر می‌شود، شهروندان امکانات بیشتر نیاز دارند و این بستگی به شما دارد که آنها را خوشحال نگه دارید.

با ساختمان های بیشمار و جلوه های فوق العاده سه بعدی که به شما اجازه می‌دهد یک نمای زیبای ۳۶۰ درجه از فضای شهر خود داشته باشید. این بازی واقعی ترین شبیه ساز شهرسازی در دستگاه های قابل حمل می‌باشد. ساختمان های خود را با استراتژی های خاص کنار هم بچینید و از مردم مالیات بگیرید. با کنترل خوب بازی شما می‌توانید به راحتی شهر خود را کنترل کنید.

درست کردن منابع مختلف برای ساخت آسمان خراش در شهر خود و مبادله کردن منابع خود به دوستانتان در شهر های دیگر. ساخت ساختمان های معروف مانند Empire State و Arc de Triomphe در شهر خود. توسعه دادن ساحل شهر خود با ساخت تفریحگاه ها، پارک آبی و…

حل کردن مشکلات روزانه شهروندان خود مانند: ترافیک ، آتش سوزی و حتی آلودگی. تهیه کردن سرویس های مختلف مانند: نیروگاه های برق،ادارات پلیس، آتش نشانه و… مشاهده کردن مشکلات مردم و برطرف کردن نیاز های آنها برای رشد جمعیت. شما می‌توانید با ساخت پارک ها و مراکز آموزشی رشد جمعیت شهر خود را بیشتر کنید. ترافیک شهر خود را با ساخت بزرگراه ها و تراموای شهری کمتر کنید تا مردم همیشه خوشحال باشند.

SimCity BuildIt به شما امکان می‌دهد که شهر رویایی خودتان را با استفاده از علایق و تخیلات خود بسازید. در این بازی شما در یک شهر کوچک شروع به ساخت و ساز می‌کنید و کم کم جمعیت شهر خود را بالا می‌برید، ولی همه کار های شما ساخت ساز نمی‌باشد شما باید جامعه خود را هم کنترل کنید، آنها را خوشحال نگه دارید و مالیات های خود را از آنها دریافت کنید تا بتوانید شهر خود را توسعه دهید. نمای سه بعدی بازی بسیار زیبا می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید بر روی تمام شهر خود تسلط داشته باشید. بازی دارای سیستم شب و روز می‌باشد که در تصاویر مشاهده خواهید کرد.

بازی SimCity BuildIt به صورت رایگان از کمپانی قدرتمند EA منتشر شده است و شما می‌توانید به صورت کرک شده این بازی را از اپل اپس دانلود کنید. همجنین شما می‌توانید از اینجا وارد اپ استور تا به صورت رایگان آن را دریافت کنید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم 79.41 مگا بایت

مرحله ی اول : یکی از فایل های فایل نصبی را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت و نصب کنید. مرحله ی دوم : فایل نصب را با ایتونز روی دیوایس خود نصب کنید. مرحله ی سوم : بازی را اجرا کنید !

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود