دانلود بازی ۱.۰.۵ redsurvivor برای آیفون و آیپد – پیشنهاد بیت دانلود

redsurvivor یک بازی ساده می‌باشد که در آن پازل هایی وجود دارد که می‌تواند ذهن شما را منفجر کند! شما در این بازی باید از استراتژی های خوب استفاده کنید تا بتوانید پازل ها را حل کنید و از آن مکان فرار کنید. در این بازی شما شنل قرمزی پوشی هستین در راه جنگل به گرگی بد ذات برخورد میکند ، شما با تمامیه ذهنه خود راهی به بیرون جنگل باید بیابید.

◆ ویژگی های redsurvivor :

پازل های چالش بر انگیز و پیچیده: اگر شما می‌خواهید در همه مراحل بدون هیچ صدمه ای به کابین برسید باید بهترین راه فرار را انتخاب کنید.

هیولا های افسانه ای: شما در این بازی چندین نوع موجود مختلف خواهید دید که هر کدام از آنها از ویژگی ها و تاکتیک های متفاوتی برخوردارند.

پر از موانع مختلف: موانعی که در بازی موجود می‌باشد برای این است که به شما در مقابل هیولا ها کمک کند ولی در بعضی از مواقع برای شما هم مشکل ساز خواهد شد. این بستگی به شما دارد که با زیرکی فرار کنید و یا با شجاعت با آنها بجنگید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم 25.64 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

مرحله ی اول : یکی از فایل های فایل نصبی را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت و نصب کنید. مرحله ی دوم : فایل نصب را با ایتونز روی دیوایس خود نصب کنید. مرحله ی سوم : بازی را اجرا کنید !

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود