دانلود بازی جذاب star wars pinball برای اندروید

 سلام دوستان عزیز بیت دانلودی در خدمت شما هستم با نقد و لینک دانلود یک بازی جذاب اندروید:"سال 3001 است. زمین سیگنالهایی از تمدنهای فضایی بیگانه دریافت کرده است؛ سیگنالهایی که اصلا مثبت نبوده و خبر از جنگی در آینده نزدیک میدهد. فدراسیون جهانی برای بررسی بیشتر تصمیم به ارسال یک تیم شناسایی به فضا میگیرد. تهدید قطعی است، بنابرین سران جهان از فدرتمندترین ماشین جنگی خود رونمایی میکنند. نام این ماشین پیشرفته the Star Fighter (جنگنده فضا) نام داشته و به آخرین تکنولوژیها و دستاوردهای نظامی مجهز شده است. این جنگنده تنها امید جهانیان برای مقابله با این تهدید است."

اینها جملات ابتدایی بازی Star Fighter 3001 Pro 1.13 است که در صفحه مربوطه در گوگل‌پلی آمده است. در این بازی که توسط استودیوی JustTapGame توسعه یافته شما در نقش قهرمان داستان ظاهر شده و باید با سفینه فوق مدرن خود به مصاف فضاییها بروید. همانگونه که در لابلای مطالب بالا هم اشاره شده انواع تجهیزات جنگی پیشرفته در اختیار شما قرار گرفته تا با آنها دشمنان خود را از پا دربیاورید. البته همه اینها از همان ابتدا در دسترس نبوده و باید با کسب امتیازهای مختلف اجازه استفاده از آنها را پیدا کنید. گیم‌پلی اکشن در کنار گرافیک با کیفیت بالا میتواند این بازی را به زینه ای مناسب برای اوقات فراغت تبدیل کند.

ویژگی های بازی

1*امکان کنترل بازی به شیوه های مختلف 2*وجود تسلیحات جنگی متنوع 3*وجود مراحل گوناگون با درجه سختی متفاوت 4*وجود دشمنان با تواناییهای مختلف 5*وجود 7 رییس در مبارزات

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود فایل نصبی 16.35 مگا بایت

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود