دانلود نرم افزار اطلاعات سیستم PassMark OSForensics Professional 7.0 Build 10016

شاید شما نیز دوست داشته باشید که از تمام اطلاعات سیستم نرم افزار های نصب شده روش نفرات و ای پی های استفاده کننده از آن و ... با خبر باشید اگر از چنین کاربرانی هستید حتما در ادامه سایت بیت دانلود را همراهی کنید .

PassMark OSForensics نرم افزاریست که اطلاعات کاملی از استفاده از کامپیوتر و فایل های ذخیره شده در آن به شما ارائه می کند.از وظایف مهم این ابزار میتوان به پیدا کردن فایل های از دست رفته، بازیابی کلمه عبور گم شده، تشخیص نرم افزارهای مخرب و ... اشاره کرد . این نرم افزار جستجویی سریع تر از جستجوی مرورگر ویندوزتان به شما میدهد . همچنین درباره محدودیت و استفاده کودکان از سیستم نیز اطلاعات داشته باشید .شما میتوانید آثار کسانی که از سیستمتان استفاده کرده اند را در سیستم ببینید . توسط این نرم افزارمی توانید رمز های عبوری تمامی مرورگر ها را مشاهده نمایید.از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت نصب بر روی حافظه یو اس بی می باشد .

هم اکنون میتوانید این ابزار را از سایت بیت دانلود دریافت نمایید .

ویژگی ها :

  • محیط ساده و کاربرپسند
  • سرعت بالا در جستجو
  • امکان نمایش اطلاعات سیستم
  • امکان نمایش رد کسانی که پشت سیستم شما نشستند
  • امکان زمان بندی برای کودکان
  • تشخیص ابزار های مخرب
  • بازیابی کلمه عبور
  • و...
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و از طریق فایل setup نرم افزار را نصب کنید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود