دانلود بازی Samurai Warriors 2 برای کامپیوتر نسخه RELOADED

دانلود بازی Samurai Warriors 2 برای کامپیوتر

بازي Samurai Warriors 2 را مي توان ادامه دهنده داستان سري اول دانست . در Samurai Warriors 2 همانند سري اول اين بازي با اتفاقات و افت و خيز هاي امپراطوري ژاپن روبرو مي شويم . در اين بازي هر شخصيت توانايي دريافت دو قدرت به صورت هم زمان را دارد . البته با توجه به اينكه توانايي هاي اين افراد متفاوت است قدرت هايشان هم متفاوت است . بخش جديدي نيز به اين بازي به نام Survival اضافه شده است كه در اين بخش بازي به صورت اتفاقي يك شخصيت از شخصيت هاي بازي را انتخاب مي كند . همچنين 4 مرحله از بازي نيز به صورت اتفاقي از بين مراحل انتخاب مي شود . وظيفه شما اين است كه اين 4 مرحله را به صورت كامل به پايان برسانيد . بازي Samurai Warriors 2 براي كنسول هاي نسل هفتم ، Ps2 و همچنين ويندوز منتشر شده است . شما هم اكنون مي توانيد اين بازي زيبا را براي كامپيوتر از طريق لينك هاي وبسايت بيت دانلود دريافت كنيد .  
[تعداد: 1   میانگین: 5/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود قسمت 1 2.00 گیگا بایت
دانلود قسمت 2 1.52 گیگا بایت
ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید. فایل iso حاصل را با استفاده از نرم افزار درایو مجازی به صورت یک درایو در آورید. وارد درایو شوید و بوسیله فایل setup.exe بازی را نصب نمایید. محتوای فولدر RELOADED یا Crack را در محل نصب بازی کپی کنید و گزینه جایگذاری یا  Replace را انتخاب کنید سپس بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
7 دیدگاهها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
مهدی
5 سال ها پیش

سلام
در نصب بازی samurai warriors 2 دقیقا کدوم درایو مجازی‌و نصب کنیم من هرچی درایو مجازی نصب میکنم اصن بالا نمیاره مینویسی DVD_ROM درست‌رو انتخاب کن
کمکم کنید لطفا دلتنگ بازیم خیلی

مهدی
5 سال ها پیش

من باید دقیقا کدوم درایو مجازیو برا بازی samurai warriors 2 نصب کنم؟

amir
3 سال ها پیش

چه وضعشه خدا وکیلی دهن من سرویس شده هرچی میزنم میگه رمز اشتباهه هر گ** خوردم فایده نداشته واقعا افتضاحه سیستم دانلود و فایلاتون .

امیر
3 سال ها پیش

همه چیز به روزه رمزم کپی کردم ده بار بازم نمیشه

درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود