دانلود بازی Commandos 2 Men of Courage

در این قسمت ما سری دوم بازی کماندو را برای شما قرار داده ایم این بازی یکی از محبوب ترین بازی های دوران خود بوده حتی الان هم بازی های استراژیکی که با گرافیک بالا وارد بازار میشود نمیتواند جای بازی های کماندو را بگیرید

در این بازی شما انواع تخریب چی هارا دارید از تک تیرانداز ، تخریب چی ، نیروی ویژه گرفته تا انواع و اقسام بقیه کماندوها هچنین در این بازی شما باید کارهای خود را به صورت دقیق و درست مدیرت کنید تا در مراحل بازی دچار مشکل شوید از ویژگی های جالب بازی میتوان به سرقت اسلحه از سنگر دشمن نیز اشاره کرد در ادامه میتوانید این بازی زیبا را دانلود کنید
[تعداد: 1   میانگین: 5/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود 1.61 گیگا بایت
  • ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  • به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و فایل iso را با استفاده از نرم افزار UltraISO به صورت درایو مجازی در آورید.
  • پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود در پوشه Crack درون DVD را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
مهدی
5 سال ها پیش

نصب کامل انجام میشه ولی موقع اجرای بازی صفحه کاملا سیاهه و موس هم تکون نمیخوره. ویندوز ۱۰ دارم و مشکل سخت افزاری نداره. حتی یه فایل نصب دیگه هم داشتم اونم سیاه میشه صفحه. چجوری میتونم مشکلو حل کنم؟

درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود