دانلود بازی EVERSPACE Ultimate Edition برای PC – نسخه فشرده فیت گرل

 بازی EVERSPACE توسط کمپانی ROCKFISH Games طراحی و توسعه شده و برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده است. در این بازی مهیج و زیبا شما در نقش یک خلبان سفینه فضایی هستید که محیط بازی پر از انواع چالش می باشد که شما باید با آنها دست و پنجه نرم کنید و روبه رو شوید. در واقع EVERSPACE یک بازی تیراندازی فضایی تک نفره می باشد که شما در سفر چالش برانگیز قرار می گیرید.

در این بازی استعدادها، توانایی ها و مهارت های شما آزموده می شوند و در اجرای هر مرحله از بازی شما با شرایط کاملا جدیدی مواجه می شوید. مرگ هر لحظه در کمین شماست و فرقی ندارد که شما چقدر ماهرید!!

ویژگی های بازی

  • وجود انواع مختلفی از سلاح ها
  • مبارزه با دشمنان متنوع
  • دارای گرافیک بسیار خوب و بالا
  • و...
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید. سپس فایلها را اکسترکت نمایید. در صورتی که میخواهید بازی با کیفیت بالا نصب کنید فایل اختیاری Ultra HD را دانلود کنید و در کنار فایلهای اکسترک شده قرار دهید. وارد پوشه اکسترک شده شوید و بوسیله فایل setup-multi2.exe بازی را نصب نمایید. در هنگام نصب زبان را انگلیسی انتخاب کنید و در صورتی که از نصب بودن پکیج های اضافی اطمینان دارید آنها را انتخاب نکنید چون برای نصب آنها به اینترنت نیازمند می باشد. پس از طی مراحل نصب بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود