دانلود نرم افزار Driver Talent Pro 7.1.28.88

برای کارایی و بازدهی صد در صدی سخت افزار لازم است همیشه درایور های معتبر و به روز را در سیستم خود نصب کنیم اما پیدا کردن آپدیت درایور در اینترنت کار بسیار دشواری است و  گاهی تقریبا ناممکن است.اما Driver Talent این مشکل را به کلی رفع نموده است.Driver Talent نام نرم افزاری فوق العاده در زمینه آپدیت درایورهای سخت افزار است.این نرم افزار توانایی یافتن و دانلود جدیدترین درایور های سخت افزار کامپیوتر شماست. این نرم افزار می تواند درایور سخت افزار و تجهیزاتی از قبیل کارت گرافیک،کارت صدا،پرینتر،صفحه کلید و حتی پرادزشگر را آپدیت کند. با داشتن این نرم افزار دیگر نگران درایور های سیستم خود نباشید. حسن بزرگ این نرم افزار پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز است.

ویژگی ها:

  • محیط زیبا و کاربرپسند
  • یافتن مناسب ترین و سالم ترین درایور ها
  • سرعت بالا در به روزرسانی درایور ها
  • قابلیت سفارشی کردن محیط نرم افزار
  • پشتیبانی از انواع ویندوز
  • و...
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و فایل iso را با استفاده از نرم افزار به صورت درایو مجازی در آورید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود در پوشه Crack درون DVD را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود