دانلود دوره آموزشی Lynda Design Research: Enhancing the Designer-Client Relationship Design Research: Enhancing the Designer-Client Relationship یکی از دوره های آموزشی شرکت Lynda.com است که شیوه برقراری ارتباط موثر با مشتری و افزایش دانش فرایند طراحی تحقیق و روابط را به شما آموزش می دهد. موفقیت یک طراحی، به تبادل کارآمد دانش بین مشتری و طراح بستگی دارد. بنابراین، داشتن ارتباط خوب با مشتری، مهارت کلیدی است که هر طراح باید آن را بداند. Andy Schwanbeck در این دوره آموزشی، موضوعاتی از جمله: تعریف مشکل و تنظیم اهداف سریع؛ درک سازمان و سطح تخصص مشتری؛ ایجاد و طرح سوالات تحقیق؛ دعوت از شرکت کنندگان مناسب؛ ایجاد مستنداتی که بیانگر طراحی تحقیق شما است؛ و... را مورد بررسی قرار می دهد. سطح مهارت: مبتدی  

مباحث Design Research: Enhancing the Designer-Client Relationship:

  • Defining the problem and setting early goals
  • Understanding your client's organization and expertise level
  • Establishing your research questions
  • Inviting the right players
  • Leading a workshop
  • Identifying trends, patterns, and outliers
  • Creating documentation that explains your design research
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 166.97 مگا بایت

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود