دانلود OpenCloner UltraBox v2.30 Build 224 – نرم افزار رایت فیلم های دی وی دی

دانلود OpenCloner UltraBox v2.30 Build 224 - نرم افزار رایت فیلم های دی وی دی

نرم افزار OpenCloner UltraBox یک نرم افزار کاربردی می باشد که قابلیت کپی،ریپ و رایت  دیسک های دی وی دی و بلو ری را دارد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که فیلم های آنلاین را ضبط کنید بدون اینکه آنها را دانلود کنید و آنها را به فرمت های صوتی و ویدیویی تبدیل کنید.

ویژگی ها:

  • کم کردن حجم فیلم ها که همان ریپ کردن می باشد.
  • قابلیت ضبط فیلم های آنلاین و تبدیل آن به فرمت های مختلف
  • قابلیت رایت کردن و کپی از دیسک های دی وی دی  و بلو ری
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با حجم 148 مگابایت 148.08 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

1- نرم افزار را نصب کنید. 2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید. 3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید: - در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید. - در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید. - در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید. - در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود