دانلود HTML Compiler v2020.2 – نرم افزار تبدیل صفحات وب HTML به EXE

نرم افزار HTML Compiler جز نرم افزارهای توسعه وب است که در آن می توانید تمام صفحات وب و کدهای اچ تی ام ال( فایل CSS،HTMl) را به فایل های قابل اجرای exe تبدیل می کند در واقع با استفاده از این نرم افزار برنامه نویسان به راحتی می توانند یک برنامه تحت وب اچ تی ام ال را به صفحات تحت ویندوز تبدیل می کند و در واقع  با استفاده از HTML Compiler  می توانید از تم های سفارشی استفاده کنید و علاوه بر این بسته های صفحات وب را در برنامه های کاربردی صورت می گیرد.

ویژگی ها:

استفاده از تم های سفارشی نرم افزار گزینه های قابل تنظیم و...

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 9.89 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و از طریق فایل setup نرم افزار را نصب کنید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود