دانلود Flux v6.1.13 MacOSX – نرم افزار طراحی وب سایت برای مک

نرم افزار Fulx یک نرم افزار کاربردی برای طراحی وب سایت در سیستم عامل مکینتاش می باشد. کسانی که به تازگی شروع به یادگیری طراحی سایت کرده اند می توانند با نصب این نرم افزار روی سیستم عامل مکینتاش بدون داشتن دانش برنامه نویسی و حفظ بودن کدهای اچ تی ام ال شروع به ساخت وب سایت مورد علاقه خود کنند.نرم افزار Fulx  با داشتن ویرایشگر WYSIWYG   تمام ابزارهای استاندارد برای ساخت وب سایت Html را دارد و حتی شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به ساخت Css  و XHtml بپردازید و حتی صفحات وب سایت خود را با FTP یا SFTP درست کنید و آنرا انتقال دهید.

ویژگی های flux :

قابلیت ساخت وب سایت بدون داشتن دانش برنامه نویسی و کدنویسی قابلیت درگ و داراپ کردن قابلیت ساخت سی اس اس و ایجکس و.....

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود 153.93 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و از طریق فایل setup نرم افزار را نصب کنید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود