دانلود EPLAN PPE v2.6 – نرم افزار طراحی سیستم‌ EMSR

نرم افزار EPLAN PPE  به مهندسین الکترونیک این امکان را می دهد که بتوانند پروژهای خود را برنامه ریزی و مدیریت کنند.با این نرم افزار می توانید هزینه های طراحی را کاهش دهید و از زمان تولید تا راه اندازی پروژه را زیر نظر داشته باشید و با داشتن گزارشات دقیقی از پروژه باعث صرفه جویی در هزینه پروژه شوید. شاید جالب باشد بدانید که این نرم افزار یکی از نرم افزارهای کاربردی مهندسین الکترونیک می باشد زیرا در سی کشور جهان بیش از هزار مشتری دارد.

ویژگی ها:

مدیریت کامل پروژه تا مرحله راه اندازی گزارشات دقیق از پروژه صرفه جویی در زمان طراحی و...

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود نرم افزار با لینک مستقیم 1.01 گیگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

توجه: پیش از انجام مراحل زیر، باید UAC را غیر فعال کرده و ترجیحاً اتصال خود را به اینترنت قطع نمایید.

1- نرم افزار را نصب کنید. 2- فایل HASPUserSetup.exe را از پوشه Crack به صورت Run as administrator اجرا کنید. 3- فایل EPLAN- crack.exe را از پوشه Crack به صورت Run as administrator اجرا کنید. 4- فایل version.dll را در مسیر C:Program FilesEPLANPlatform2.6.3Bin کپی کنید. 5- سیستم را راه اندازی مجدد (Restart) کنید.

نکات: - نرم افزار بر روی Windows 7 SP1 تست شده است و بدون مشکل اجرا می شود. - کرک نرم افزار برای Windows 8.1 و Windows 10 کارایی ندارد.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود