دانلود DBConvert Studio v1.8.4 – نرم افزار تبدیل و همگام سازی داده ها پایگاه داده

نرم افزار DBConvert Studio جز نرم افزاهای کاربردی می باشد که کار تبدیل و همگام سازی داده های پایگاه داده را انجام می دهد . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام داده های پایگاه داده را بدون خطا انتقال دهید و همگام سازی کنید.حتی می توانید پایگاه داده های خود را در یک سیستم محلی همگام سازی کنید و حتی می توانید از راه دور همگام سازی کنید.

از ویژگی های بارز این نرم افزار این است که می توانید تمام جداول، فیلدها، کوئری ها ، شاخص ها را از پایگاه داده منبع به پایگاه داده مقصد انتقال دهید. و حتی روی بازیابی اطلاعات فیلتر گذاری کنید و نام اشیاء را تغییر دهید.
همگام سازی دو طرفه داده ها جز کاربردهای این نرم افزار می باشد.

ویژگی ها:

چک کردن خطاهای اولیه در هنگام همگام سازی داده ها
همگام سازی مبتنی بر تریگر
تبدیل خودکار viewو queriy ها
زمان بندی خودکار برای انتقال داده های پایگاه داده و انتقال به موقع آنها
پشتیبانی از یونیکد
استفاده از SSH  برای برقراری ایمنی بیشتر

۰ ۰ رای
امتیاز پست
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

1- نرم افزار را نصب کنید. 2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید. 3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند) 4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید: - در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید. - در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید. - در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید. - در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود