دانلود Solarwinds Kiwi Syslog Server 9.6.7 نرم افزار گزارش گیری از شبکه

اگر با شبکه های کامپیوتری سر و کار داشته باشید حتما می دانید که عیب یابی این شبکه ها کار ساده ای نیست. یکی از فعالیت هایی که میتواند در عیب یابی شبکه های کامپیوتری مفید واقع شود ،گزارش گیری از شبکه است.با بررسی گزارش های ذخیره شده از وضعیت شبکه میتوانید علت معیوب شدن ان را راحت تر تشخیص دهید.امروز در بیت دانلود نسخه کامل نرم افزاری را قرار می دهیم که یکی از محبوب ترین نرم افزار های گزارش گیری از شبکه است.

Syslog Server مشهورترین نرم افزار گزارش گیری از وضعیت شبکه است که مخصوص سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار در دو نسخه رایگان و کامل ارائه شده که نسخه رایگان محدود بوده و فاقد بسیاری از امکانات این نرم افزار است.البته نسخه کامل این نرم افزار برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.نکته : برای استفاده از keygen این نرم افزار باید Microsoft .Net Frawork 4 روی سیستم شما نصب شده باشد.

ویژگی های نسخه جدید :

  • اضافه شدن پشتیبانی در سرور 2012 R2 سیستم های ویندوز
  • آمار گزارش بر اساس حال،ساعت،روز،هفته و ماه
  • رفع مشکل نشت حافظه
  • رفع مشکل عدم تطبیق
  • اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از IP ورژن 6
  • و . . .

نکته مهم:

اگر سیستم پیام داد که فایل مورد نظر در حال استفاده می باشد و نمی تواند OverWrite شود، از طریق TaskManager پراسس های مربوط به kiwi syslog server را ببندید تا بتونید فایل رو overwrite کنید. بعد نرم افزار را باز کرده و به منوی Help رفته و Enter license details را انتخاب کنید.

در پنجره ظاهر شده Manual Registration رو انتخاب کنید، Machine ID را کپی کنید و به Keygen بدهید تا فایل license را تولید کند و نهایتاً این فایل را به برنامه بدهید تا کار registration تمام شود.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 38.88 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود