دانلود نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ با NetPlay Instant Demo Studio 8.60.67

امروز قصد معرفی یک ابزار نسبتا قدیمی و پردانلود را به شما معرفی کنیم . این ابزار یک ابزاریی بسیار مناسب برای تصویر برداری و فیلم برداری از محیط دستکتاپ است . محیط این ابزار بسیار ساده است و پس از مدتی میتوانید براحتی از تمامی امکانات این ابزار استفاده کنید . از این پس براحتی فیلم های خود را از فیلم های آموزش گرفته تا فیلم های معمولی خودرا با این ابزار بگیرید و ذخیره کنید .

NetPlay Instant Demo Studio ابزاری برای ضبط از صفحه نمایش میباشد که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و امروزه از این برنامه برای ساخت آمورش های الکترونیکی استفاده میشود.این برنامه بسیار محیط ساده و کاربردی دارد .هر ساله NetPlay نسخه جدید از این نرم افزار کاربردی منتشر کرده و بروز رسانی های مختلفی در این نرم افزار ایجاد میکند .

ویژگی ها :

  • فیلمبرداری از محیط دستکتاپ
  • ذخبره فایل ها
  • محیط ساده و کاربردی
  • و ...
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 119
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 13.70 مگا بایت

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/bitdownloadmamad/public_html/wp-content/themes/downloadkian/single.php on line 174
  1. ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  2. به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و از طریق فایل setup نرم افزار را نصب کنید.
  3. پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود