دانلود بازی UEFA Euro 2016 France برای PC UEFA Euro 2016 France یک بازی با سبک ورزشی و مسابقه ای توسط کمپانی معروف کونامی‌Konami در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است. به مناسبت برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در خرداد ماه امسال، بسته الحاقی جدیدی تحت عنوان UEFA Euro 2016 France برای Pro Evolution Soccer 2016 منتشر شده است. برخلاف دوره‌های گذشته که بخش ورزشی الکترونیک آرتز وظیفه‌ی ساخت یک بازی بر اساس مسابقات جام ملت‌های اروپا را بر عهده داشت، امسال کونامی‌با PES 2016‌ این رقابت‌ها را پوشش خواهد داد. متاسفانه طبق روال نسخه‌های مجموعه Pro Evolution Soccer، مشکل کسب مجوز قانونی (لایسنس) در این بسته الحاقی نیز نیز دیده می‌شود. به این ترتیب کونامی‌هنوز موفق به گرفتن مجوز برای ۹ تیم حاضر در این رقابت‌ها نشده و این تیم‌ها را لباس واقعی‌شان نخواهیم دید. اگرچه کونامی‌قول داده تا در آینده این مشکل را برطرف کند. به این ترتیب این تیم‌ها فقط با نام کشور خود در این بسته الحاقی حضور خواهند داشت. این ۹ تیم عبارتند از: روسیه، لهستان، بلژیک، ایرلند، سوئد، اتریش، مجارستان، رومانی و سوئیس. همچنین از ۱۰ ورزشگاه میزبان این رقابت‌ها، فقط استادیوم Stade de France که میزبان بازی فینال خواهد بود در بازی وجود دارد. البته با آپدیت جدید، شاهد تغییر در ظاهر استادیوم‌ها، منوها و ارایه نتایج بازی‌ها با توجه به رویداد جام ملت‌های اروپا خواهیم بود.
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود پارت 1 2.00 گیگا بایت
دانلود پارت 2 2.00 گیگا بایت
دانلود پارت 3 1.79 گیگا بایت
  • ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  • به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و فایل iso را با استفاده از نرم افزار UltraISO به صورت درایو مجازی در آورید.
  • وارد درایو ایجاد شده رفته و فایل Setup.exe را اجرا نمایید.
  • سپس محتویات پوشه کرک را در فولدر نصب شده بازی کپی نمایید.
  • این بازی در واقع شامل تمامی‌آپدیت‌ها و DLC‌های جدید و در واقع یک پکیج تحت نام datapack 4.0 برای بازی Pro Evolution Soccer 2016 می‌باشد.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود