دانلود بازی Shadow of Death: Dark Knight 1.27.1.0 برای اندروید + نسخه مود

بازی Shadow of Death: Dark Knight یا همان بازی سایه مرگ یک بازی اندرویدی زیبا می باشد که توسط  استودیو Zonmob Game Studio توسعه و طراحی شده است. بازی سایه مرگ بزرگترین ترکیب بازی RPG و بازی کلاسیک است که به شما اجازه می دهد سایه خود را با سلاح های بی شماری مجهز و مجموعه های زرهی نادر را برای ساخت یک قهرمان بی نظیر در اختیار داشته باشید.

دانلود بازی دانلود بازی Shadow of Death: Dark Knight 1.26.0.5

در همان ابتدای بازی شما باید قهرمان خود را انتخاب کنید و او را مجهز به انواع سلاح نمایید تا او بتواند به خوبی با دشمنان مبارزه نماید. در واقع داستات بازی در شهری به نام Aurora جریان دارد که برای مدت زمانی طولانی این شهر تحت سلطه و حکومت پادشاهی به نام لوتر بوده است. سرزمینی که در این دنیا وجود دارد پر از سحر و جادو و علوم ماورا الطبیعی می باشد.

داستان غم انگیز این شهر از زمان سلطنت پادشاه 15 شروع شد زمانی که او خواست با استفاده از این قدرت جادو و سحر خواهرش را از دنیای مردگان نجات دهد اما اتفاقات وحشتناکی به وجود آمد و بر اثر یک اشتباه در آزمایشگاه موجودات ترسناکی به همراه انواع بیماری های ناعلاج به وجود آمدند که حالا قهرمان شما باید در این دنیای ترسناک با این موجودات مبارزه کند.

حال شهر Auror تاریک ترین دوره خود را می گذارند و ...

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود