دانلود بازی On Rusty Trails برای PC + نسخه کم حجم نسخه کم حجم Alias اضافه شد بازی گذرگاه های فرسوده (On Rusty Trails) امسال توسط Black Pants Studio در سبک ماجرایی برای کنسول کامپیوتر ساخته شده است.موجودی سه گوش و قرمز رنگ که رابطه خوبی با آب ندارد، این موجود که شما در سراسر بازی نقش آن را اجرا خواهید کرد Elvis نام دارد.این بازی که سبک پازلی دارد از هیجان بالایی برخوردار است شما باید مدام مسیر خود را با این موجود قرمز رنگ سپری کنید و از آبی ها نیز دوری کنید.شما در این بازی نیاز به مهارت هایی دارید مانند فرار از تیر اندازی ها، مهارت حرکت بر روی دیوار ها . همچنین Elvis از چکمه هایی مغناطیسی بهره می برد که کارای زیادی در بازی دارد مانند برعکس چسبیدن به سطوح فلزی و غیره. این بازی با موسیقی و صدا گذاری خوب و گرافیک ساده می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.  
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
  • ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  • به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و فایل iso را با استفاده از نرم افزار UltraISO به صورت درایو مجازی در آورید.
  • پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود در پوشه Crack درون DVD را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود