دانلود بازی Immortal Redneck برای PC – نسخه فشرده فیت گرل

بازی Immortal Redneck توسط کمپانی Crema برای کامپیوترهای شخصی توسعه و طراحی گردید. داستان بازی در مصر جریان دارد و شما توریستی هستید که به مصر رفته و براساس یک اتفاق عجیب و ناشناسی وقتی از خواب بیدار می شوید در مصر باستان به صورت مومیائی شده خود را پیدا می کنید. اما جای این سوال برایتان پیش آمده که چرا این اتفاق افتاده!!! حالا برای پاسخ به این سوال باید تلاش کنید تا زنده بمانید و با اتفاقات پیش رو مواجه شوید.

در راه زنده ماندن شما با بیش از 35 نوع دشمن مختلف روبه رو می شوید که هر کدام از آنها شما را به نحوی به چالش می کشند. شما برای و دفاع از خود به بیش از 50 نوع سلاح مختلف مجهز هستید و می توانید با دشمنان مبارزه کنید و خود را از این مخصمه نجات دهید.

ویژگی های بازی Immortal Redneck

گیم پلی مهیج و گیج کننده

سرعت بالای گیم پلی

وجود انواع متنوعی از دشمنان

بیش از 50 نوع سلاح متنوع

وجود 9 کلاس با صفات و ویژگی های مختلف

ارتقای مهارت های خود

و ...

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

ابتدا همه فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار دهید. سپس فایلها را اکسترکت نمایید. در صورتی که میخواهید بازی با کیفیت بالا نصب کنید فایل اختیاری Ultra HD را دانلود کنید و در کنار فایلهای اکسترک شده قرار دهید. وارد پوشه اکسترک شده شوید و بوسیله فایل setup-multi2.exe بازی را نصب نمایید. در هنگام نصب زبان را انگلیسی انتخاب کنید و در صورتی که از نصب بودن پکیج های اضافی اطمینان دارید آنها را انتخاب نکنید چون برای نصب آنها به اینترنت نیازمند می باشد. پس از طی مراحل نصب بازی را اجرا کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود