دانلود بازی FIFA16

FIFA16

یکی از عنوان های ورزشی را میتوان به سری بازی های فیفا نام داد فیفا توانسته با طبیعی نشان دادن خود نسبت به بازیPES امتیاز های فروانی را کسب کند همچنین از این عنوان زیبا میتوان به خوش ساخت ترین بازی EA نام برد یکی از ویژگی های جالب این بازی وجود تیم های های مختلف از بانوان است که شما با انتخاب آن ها قادر خواهید بود همم به صورت آفلاین هم به صورت آنلاین به مسابقه بپردازید در این خبری از مسابقه میان زنان و مردان در یک زمین وجود نخواهد داشت از ویژگی های دیگر بازی گرافیک فوق العاده آن است طراحی چهره و حرکات بازیکنان به صورت بسیار دقیقی کار شده است یکی از مهم ترین ویژگی های فیفا را میتوان به نسخه قبل هدف گیری توپ را نام برد که بسیار بر روی آن دقیق کار شده است هوش مصنوعی بازی هم به صورت خوبی کار شده و دیگر مانند نسخه قبل از باگ های خنده دار و عجیب خبری نیست منوهای بازی هم دچار تغیرات بسیار بزرگی شده است و کار را برای شما در هنگام تنظیمات بازی آسان تر میکند یک بخش جدید دیگر به بازی آمده مانند Ultimate Team Draft در واقه سیستم بازیکنانی را به صورت تصادفی انتخاب کرده ودر غالب یک تیم قرار میدهد تا شما بتوانید آن ها را موفق کنید در ادامه میتوانید این بازی زیبا را دانلود کنید

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود قسمت 1 2.00 گیگا بایت
دانلود قسمت 2 2.00 گیگا بایت
دانلود قسمت 3 2.00 گیگا بایت
دانلود قسمت 4 2.00 گیگا بایت
دانلود قسمت 5 2.00 گیگا بایت
دانلود قسمت 6 2.00 گیگا بایت
دانلود قسمت 7 1.72 گیگا بایت
  • تمامی فایل های درون فولدر “FIFA 16 Super Deluxe Edition” را انتخاب کنید و در فولدر “Fifa 16 Demo” کپی کنید. نکته بسیار مهم اینکه از Replace کردن فایل ها جدا خودداری کنید! هر بار با پیغام Replace مواجه شدید، گزینه Skip را بزنید تا این عمل انجام نشود.
  • دو فولدر “data” و “dlc” را از محل “Fifa 16 Demo” به کل حذف کنید.
  • دو فولدر “data” و “dlc” را از نسخه کامل بازی کپی کرده و در فولدر “Fifa 16 Demo” کپی کنید.
  • در حالی که در فولدر “Fifa 16 Demo” می باشید، وارد فولدر “dlc” شده و فولدر “dlc_powdll” را به کل حذف کنید.
  •  نرم افزار “File Master 15″ را نصب کنید.
  • نرم افزار “Creation Master 16 Beta 3″ را نصب کنید.
  • به محل نصب نرم افزار “Creation Master 16 Beta 3″ مراجعه کنید. وارد فولدر “Templates” شوید و فولدر “data” را کپی کرده و در محل نصب بازی فیفا 16 یعنی فولدر “Fifa 16 Demo” آن را جایگزین کنید.
  • با استفاده از نرم افزار File Master 15 فولدر بازی را انتخاب کنید و بر روی گزینه اول از سمت چپ یعنی “Regenerate BH” کلیک کنید. این گام کمی زمان بر است.
  • به اینترنت متصل باشید و بازی را توسط Origin اجرا کنید.
  • حال بازی را بسته و نرم افزار را در حالت “Offline Mode” قرار دهید! و بعد از این هم به هیچ وجه اجازه ندهید فایل های اجرایی بازی به اینترنت متصل شوند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، بازی به کل برای شما غیرفعال خواهد شد! تمامی فایل های اجرایی بازی فیفا 16 را باید توسط فایروال خود بلاک کنید! دقت داشته باشید عدم دسترسی فایل های اجرایی بازی به اینترنت بسیار مهم است و اگر به درستی انجام نشود بازی شما از کار خواهد افتاد
  • بازی را در حالت آفلاین اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود