دانلود بازی D/Generation HD برای PC

سال 2021 است و Genoq تبدیل به یک شرکت پیشرو در تحقیقات زیستی پزشکی. با این حال این برج، 90 طبقه است، نه همه آن است که به نظر می رسد. در جایی در درون برج، تحقیقات بسیار غیر قانونی سلاح های بیولوژیک شده است در مخفی انجام شده است. ژوئن 26، حملات فاجعه و سلاح آلی کشنده فرار کرده اند و نه تنها اعضای هیات رشته در برج تهدید، اما خود را جهان است.

شما بر روی زمین 80 رسند با یک بسته فوری خطاب به دریدا، دانشمند ارشد در Genoq کار بر روی تحقیقات زیستی سلاح. تنظیم از هدف خود را، شما باید برج صعود، کمک به کسانی که نیاز یا تمرکز صرفا بر روی کار خود را در دست، و توقف این ویروس را از فرار از برج و تهدید تمام حیات بر روی این سیاره است.

آیا بازماندگان رشته به شما کمک کند و یا مانع آنها؟ می توانید بسته به شما ارائه به دریدا در زمان؟ می توانید فاجعه قریب الوقوع به جلوگیری و به زندگی خود فرار.

ویژگی های کلیدی

جدید گرافیک با وضوح بالا موسیقی جدید، TDK، علامت گذاری به عنوان شوالیه منوی کنترل جدید می توانید در هر نقطه ای در بازی را ذخیره کنید مدیران دستاوردها همان بازی های بزرگ

 
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
لینک دانلود حجم فایل
دانلود با لینک مستقیم 547.97 مگا بایت
  • ابتدا فایلهای دانلود شده را در یک پوشه قرار داده و با استفاده از نرم افزار winrar بر روی یکی از فایلها کلیک راست نموده و گزینه Extract here را بزنید.
  • به داخل پوشه اکسترکت شده رفته و فایل iso را با استفاده از نرم افزار UltraISO به صورت درایو مجازی در آورید.
  • پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me.txt موجود در پوشه Crack درون DVD را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

پسورد فایل فشرده : bitdownload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنتها
درخواست دانلود

در صورت نیاز به نرم افزار ، بازی ، یا فایل آموزشی فرم زیر را پر کنید

درخواست دانلود